söndag 28 mars 2010

Recepthimmel - nu som webbsajt

Det räcker ju inte med att jag ska ha en svensk och en engelsk receptblogg, naturligtvis måste jag ha en webbsajt (hemsida) också. Den har egentligen funnits ett tag, redan innan jul påbörjade jag den i webdesignprogrammet iWeb men eftersom sidan blev så tungladdad med alla bilder så har jag valt att göra om den och nu med Googles förträffliga webbplatsbyggarapplikation.

Än så länge finns där bara ett fåtal recept men jag kommer att fylla på allteftersom. Det tar tid att bygga upp en hemsida, särskilt med tanke på att jag är så noga med att det ska bli snyggt. Dessutom vill jag att alla recept ska kunna skrivas ut och utskrivbara recept gör sig inte av sig själv, dem måste jag tillverka. Och så vidare...

Adressen till webbsajten är recepthimmel.webb.se

Inga kommentarer: